Up all night live tour

Efter skolan idag följde Linnea och Felicia mig hem vi skulle se på One direction - Up all night live tour.
Vi såg den och hade awesome, mycket skratt och "sång" och det var är verkligen inte sista gången jag ser den!, funderar på att ta med den på skolan imorn och kunna lyssna och titta när jag har tråkigt under lektionerna! :)
Men sedan skulle Linnea gå hem så då tog jag och felle med cyklarna och gick med henne.... gick mycket snabbare på hemvägen kan jag säga :P
Linnea drar till stockholm ikväll och imorgon förmiddag kommer hon på börja sin resa till Miami! medans jag själv måste stanna kvar här i sverige.... på skolan..... är verkligen skoltrött.. och helt ärligt trodde jag det var sommarlov i måndags! hehehe..
Men nu ska jag fortsätta kolla på desperate och kanske se på bigbrother senare om jag orkar
Kommer sakna dig!♥ Vem ska jag nu snacka 1D med och skratta åt "Spin the Harry & Megamind"

Kommentarer
Postat av: ♥ linneaengstrom

Kommer sakna dig också! Ska jag vara helt ärlig så började jag faktiskt sakna dig redan efter vi sagt hejdå igår :P♥ Vi får snacka på mejlen denna vecka, skriver mejl till dig när vi kommit till Miami♥

2012-05-30 @ 07:26:06
URL: http://linneaengstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0