Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.

Alltid kass uppdatering på denna blogg.. men jag har inte ett så spännade liv som det går att skriva om.
I helgen var jag på konfaläger, vissa stunder var roliga andra tråkiga för min del var det mer tråkiga stunder.
Var lite missnöjd men vissa saker.
Det är därför jag lagt upp dagens låt istället för ett vanligt inlägg..


Har också gjort ett annat beslut känns som någe tungt har försvunnit från min hjärna.
Ska förmodligen sluta rida på ridskolan, jag har ändå vuxit ur Rolo och då har jag ingen speciell häst jag gillar där förutom Zacc, men det är bara i skritten och traven i dressyr jag klarar av.
Men man hinner kanske hinner ångra sig innan sommarlovet är slut, who knows?   


I wish


Kommentarer
Postat av: Lovisa - HÄST OCH VARDAG

Fin blogg.!



Kolla gärna in på min blogg!:)

2012-05-19 @ 20:46:50
URL: http://lovisaedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0