18 dagars lista

2 bra saker som hänt denna månad
min bästa vän
Ett kort någon annan tagit på dig
detta har jag ätit till middag idag.
Favorit butik
Din högsta dröm
en person/kändis jag önskar jag träffat
Detta gillar jag att göra på min fritid
ett kort på din dator
fem bra saker som hänt 2011
bloggarna jag följer
Mitt rum
En bild på någon jag saknar
vad finns i min väska
min garderob
bild på sminket jag använder
en tv-serie du älskar
Dag 01: Ett kort någon annan tagit på dig
Dag 02: Detta har jag ätit till middag idag.
Dag 03: Min bästa vän
Dag 04: Favorit butik
Dag 05: Din högsta dröm
Dag 06: 2 bra saker som hänt denna månad
Dag 07: En person/kändis jag önskar jag träffat
Dag 08: Detta gillar jag att göra på min fritid
Dag 09: Ett kort på din dator

Dag 10: En bild på någon jag saknar
Dag 11: Fem bra saker som hänt 2011
Dag 12: bloggarna jag följer
Dag 13: Mitt rum
Dag 14: En bild på någon jag saknar
Dag 15: Vad finns i min väska
Dag 16: Min garderob
Dag 17: Bild på sminket jag använder
Dag 18: En tv-serie du älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0