Today

Nu är det snart dags för mig att gå ner och äta hallon med grädde, men tidigare idag har jag hjälpt mamma att städa bilen, åkt och handlat, spelat sims och kört lite fyrhjuling. Men senare ska jag nog se om jag hinner ta en lite n promenad eller jogging tur. Har hittat en väldigt bra stig i skogen det ända hindret är att det ligger två stora träd mitt över stigen så man måste gå runt. Men innan Rolo kommer så ska pappa ta bort den och då blir det mycket bättre! Känner en större motivation och "lätthet", blir inte lika less/trött lika snabbt i skogen som jag blir när jag går/joggar på sidan av en asfalts väg.  Efter det blir det nog att sitta framför datan och titta på Gossip girl.
 
 
istället för en bild blir det en trailer

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin header!

Svar: Tack! :)
miikaas.blogg.se

2012-06-22 @ 23:55:06
URL: http://dinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0