Några dagar

Några dagar förra veckan:
 
Torsdag: Jag red i skogen på dagen.
På kvällen åkte jag till Frida och var med henne, Elin, Emma & Linnea. 
Vi snackade, spelade kubb, brännboll( eller vi försökte spela brännboll). Dom andra hade även vattenkrig men eftersom jag var lite förskyld och inte är ett sånt stort fan av sånt så stog jag över. 
 
Fredag: Linnea kom hit på kvällen, hon följde med ut när jag red, hon tog även bilder. Först var vi i skogen sedan lite på lägdan och där tog vi några skutt vissa gick bättre och vissa lite sämre. Sedan såg vi på pretty little liars
 
Lördag: Rolo hade vilodag så mamma och Linda fick fixa med Rolo, jag låg och slappade medans jag kollade på grey's, det behövdes för förskylningen var borta dan efter. Hjälpte även till med höet. 
 
Söndag; Vaknade lite senare, red på kvällen, tittade på tv:n :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0