Igår & idag .

Igår var det marknad på hammarn, så på morgonen kom dom och hämtade Rolo (och oss) och vi åkte till ammer där hovslageren var det gick rätt snabbt sedan fixade vi resten lastade in honom och Sonat och åkte ner på hammarn. Först hämtade vi Emma och sedan ner till ica där vi skulle håll till. Sedan var det bara att gå och gå med ponnysarna & barnen :) Kan ju säga att vi inte hade tur med vädret iallafall. Regn eller grått.. only.
 
Idag har jag suttit vid datan, tittat på tv och tagit med Rolo ut så han fick beta vid lägdan passade på att ta lite kort också men självklart började det regna efter ett tag!. Rolo har vilodag idag, så det finns inte så mycket mer att skriva om honom nu... :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ställ gärna några frågor på min blogg vetja. :)
http://finlillbecca.bloggplatsen.se/2012/07/12/8234626-fragestund/#kommentarer
sprid den så är du jätte gullig :)

btw ska du på ridläger nåt? isf när? :)

Svar: Det kan jag göra! :)Inget ridläger för mig i år, vi har Rolo hos oss 3 veckor istället :)
miikaas.blogg.se

2012-07-17 @ 16:49:10
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0