Helgen

Har inte orkat bloggat i helgen så gör det nu istället :)
 
Fredag: Åkte jag och mamma för att hämta Linda som varit på ridläger hos Ulla. Där fick vi se riduppvisning med både spegelritt och lite skutt över tre hinder, under uppvisningen fick vi lite fika också. Hälsade också på resten av hennes hästar. på kvällen flyttade vi över fåren och lammen till en annan hage, så man fick "valla" lite lamm, vilka "fårskallar" dom är som inte följer efter sin mamma direkt. Efter det åkte jag till Linnea, vi träffade även Felle.  Sov även hos Linnea.
 
Lördag: Vaknade vi runt halv 12, runt 12 åkte jag hem för att duscha med mera. Sedan åkte jag ner till Linnea tittade lite på Gossip girl och Up all night tour. På kvällen vare Cruising så jag och Linnea gick ner på hammarn där vi träffade Frida och Sara, Felicia och hennes friend och lite mer folk. Gick sedan runt 12 nånting upp till Linnea igen där vi fikade medmera. Sov där igen
 
Söndag: Sov till runt 12 halv 1 då också, vi åt sedan tittade vi på videoklipp på youtube till jag skulle hem typ.
När jag kom hem gjorde jag inte alls någe mycket tittade mest på datan och tvn medans jag åt glass.
 
Ullas lilla ponny Tintin på bilden

Kommentarer
Postat av: Maija Ljusberg

Fin blogg!
Kram :)

Svar: Tack :)kram
miikaas.blogg.se

2012-07-04 @ 13:13:43
URL: http://maijaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0