För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.källa:nalle puh

Igår var det ryttarsattsnings träning
Fast det blev lite missförstånd med mera så jag fick rida i den "riktiga" hopptränings gruppen.  Det var riktigt roligt hoppade en 80cm oxer för första gången. Igentligen är det kanske inte så jätte högt. Men när man varit riktigt hopprädd är det ganska högt ;) men visste ju att Rolo skulle klarat utan problem så det gick awesome! :)


När träningen var slut åkte vi hem och duscha sedan vidare till min kusin Oskar som fyllde 5år :)

Tror han fått många presenter iallafall. Tårtan såg ut som en Panda och var både fin och god.
Sedan tog vi och gick för att hälsa på farmor och farfar, fick visa hur man skicka bilder med hans mobil också ;)

Idag vaknade jag av att Linnea E ringde
Hon hade fått reda på en sak som kommer göra så att sista månaderna på skolan kommer gå långsamt iallafall! :D
Sedan åkte jag med Frida och Linnéa S till fors kyrka på mässa, med konfan och efter mässan vare fika i sockenstugan (stavning).


you're amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0